خریدار کرم خاکی و کود ورمی کمپوست

 

توجه توجه :

حتما بخش چپ همین صفحه قسمت ( مطالب ویژه و مهم ) را مطالعه کنید .

 

خریدار کرم خاکی تضمینی

گروه ورمی کمپوستینگ به منظور ایجاد بنگاه بزرگ اقتصادی به صورت ویژه خرید کرم خاکی را در دستور کار خود دارد و با خرید دستگاه ها و ملزومات فراوری کرم خاکی خریدار واقعی و همیشگی کرم خاکی زنده است .

خریداری که میتوانید بر اساس میزان تولید خود با او اطمینان حاصل کنید و برنامه ریزی داشته باشید  .

خریدار کرم خاکی که یکبار از شما مقداری محدود کرم خاکی خرید کند جهت راه اندازی مزرعه تولید ورمی کمپوست تفاوت عمده ای دارد با خریداری که همواره و منظم از شما خرید کند .

گروه با توسعه روز افزون دانش فنی و ایجاد کارگاه های مناسب و مجهز درصدد است تا کرم خاکی را وارد صنعت کند . خریدار کرم خاکی در نهایت صنعتگران در دیگر رشته های کشاورزی و دامداری هستند که به طور پیوسته خرید دارند . به طور مثال اگر یک کارخانه تولید لوازم آرایشی خریدار کرم خاکی باشد همواره میتوانید بر اساس میزان سفارش و میزان تولید کارخانه برایش تولید داشته باشید .

به طور مثال خریدار کرم خاکی جهت صنایع مرغداری یا آبزیان اگر خریدار کرم خاکی باشد میتوان امید داشت که همواره از کرم خاکی استفاده کند و شما نیز تولید کنید .

میدانیم که هیچ خریداری که در صنایع دیگر فعال است کرم خاکی با تراکم بسیار پایین که در بسترهای پرورش و همراه کود است را خرید نمیکند زیرا لوازم مورد نیاز جهت آماده سازی و جداسازی کرم خاکی را در جهت مورد نیاز خود ندارد . گروه ورمی کمپوستینگ در صدد است تا با خریداری کردن کرم خاکی از تولید کنندگان و فراوری کرم خاکی از جمله جداسازی و شستشو و خشک کردن و روغن کشی و … بتواند کرم خاکی را وارد صنایع مختلف کند که تا حدود زیادی هم موفق بوده است .

مطلب پیشنهادی:
اجاره یا فروش زمین برای تولید ورمی کمپوست

بنابریان از تمامی تولید کنندگان و فعالان در صنعت ورمی کمپوست دعوت به عمل می آید تا با همکاری گروه ورمی کمپوستینگ بتوانیم گامی موثر در جهت بهبود شرایط کار د این رشته را فراهم کنیم .

خریداران واقعی کرم خاکی همان صنعتگران در دیگر رشته های صنعتی و کشاورزی هستند .

 

 

مشاوره - خریدار کرم خاکی و کود ورمی کمپوست

خریدار کرم خاکی ورمی کمپوست

خریدار کرم خاکی و کود ارگانیک ورمی کمپوست

گروه بزرگ ورمی کمپوستینگ با هدف ایجاد مجموعه ای از بهترین تولید کنندگان برای همکاری در جهت بهبود کیفی و کمی محصولات ،  آمادگی خود را جهت خرید کرم خاکی و کود ورمی کمپوست اعلام میکند .

این تصمیم به تازگی در کمسیون اقتصادی گروه گرفته شده است تا به این صورت تولید کنندگان مطرح زنجیر وار به هم متصل شوند .

خرید به صورت نقدی و با قیمت متناسب بر بازار می باشد .

همواره سیاست گروه ورمی کمپوستینگ بالخص مدیر گروه آقای محمد نادمی بر این باور استوار بوده و است که تولید کننده باید سود معقول و منطقی از تولید خود ببرد وگرنه دست از تولید میکشد . سود منطقی و معقول یعنی اینکه تولید کننده پس از فروش محصولات خود علاوه بر تامین مخارج تولید  ، سود مناسبی نیز کسب کرده و خرسند باشد .

 

لیست اقلام جهت خرید

اقلام لیست شده جهت خرید  توسط مدیر گروه به شرح زیر اعلام میگردد :

کرم خاکی خالص

کرم خاکی همراه با بستر پرورش

کود ورمی کمپوست سرند شده

کود ورمی کمپوست سرند نشده

سرند ورمی کمپوست دست دوم

چاپر کود ورمی کمپوست

 

راه اندازی مزارع تولید کرم خاکی ورمی کمپوست

گروه ورمی  کمپوستینگ  آمادگی خود را برای مشاوره و احداث  مزارع تولیدی ورمی کمپوست و ورمی کالچر ( پرورش کرم خاکی ) و نیز  همراهی برای فروش و بازاریابی محصولات تولیدی از جمله کرم منجمد ، کرم خشک  ، کود آلی ورمی کمپوست  ، چای کمپوست ، ورمی واش و کرم خاکی زنده  اعلام می دارد .
ناگفته نماند عزیزانی که قصد شروع فعالیت در رشته نوظهور ورمی کمپوست را دارند تنها پس از یک دوره مشاوره گرفتن از گروه ورمی کمپوستینگ به صورت عملی آموزش می بینند به طوری که پس از اتمام یک دوره همراهی با گروه  ،  کارشناس با تجربه  خواهند شد .

مطلب پیشنهادی:
کرم خاکی زیست شناسی و تاثیرات ( ۲ )

 

 مختصری  درباره کرم خاکی

در طبقه بندی جانوران که در آغار قرن ۱۹ قرن انجام گرفت، تمام جانورانی که دارای بدنی دراز و فاقد ضمایم واضح بودند به کرمها موسوم شدند. این جانوران به علت داشتن یک انتهای قدامی یا سر که دارای اندامهای حسی است و به قصد برخورد و روبرو شدن با محیط به طرف جلو حرکت می‌کنند و یک انتهای خلفی یا دم ، با اسفنجها و مرجانها و شانه‌داران اختلاف و تمایز دارند. رده کمتاران ، رده‌ای از کرمها هستند که به صورت حلقوی هستند که در هر حلقه چندین تار دارند. کرمهای خاکی نمونه ای از این رده است. از کرمهای خاکی بزرگ لومبریکوس ترستریس نمونه جالبی است که ممکن است به درازای ۳۰ سانتیمتر و به قطر ۹ میلیمتر رشد کند.

کرم‌های خاکی جانورانی هستند که دارای بدنی نرم می باشند. بدن آنها به بند هایی تقسیم شده است. آنها استخوان ندارند و معمولاً دراز و پوستی هستند. کرم‌ها از گوناگونی زیادی برخوردارند. آنها در زمین می خزند. کرم‌های خاکی در هر جایی یافت می‌شوند و طول آن‌ها معمولاً بیشتر از ۳ سانتیمتر است. آن‌ها بیشتر به رنگ صورت قهوه‌ای یا صورتی تیره هستند.

 

مطالب مرتبط :

بازاریابی کرم خاکی ورمی کمپوست

بهینه سازی تولید کمپوست کرم خاکی( ۱ )

 

 

10 دیدگاه ها
  1. امیر
    امیر
    ارسال پاسخ
    سلام من میخوام کرم پرورش بدم کمکم میکنن درامدش چطوره من روستاییم
  2. ناشناس
    ناشناس
    ارسال پاسخ
    سلام ممنون ازمطالب خوب و مفید شما اگه امکان داره شماره تماس جهت گرفتن مشاوره و همکاری بذارید محمد رضا هستم .
    • محمد نادمی
      محمد نادمی
      ارسال پاسخ
      درود بر شما . عزیزم قدری دقت کن . بالای هر سایتی قسمت تماس با ما . تلفن هست . با تشکر .
  3. مهسا خوانساری
    مهسا خوانساری
    ارسال پاسخ
    سلام آقای نادمی از مطالب مفید سایت شما بهره مند شدم . همچنین از شما بابت حمایت و خرید کرم خاکی تولیدی مزرعه ما نهایت تشکر را دارم .
  4. امیر
    امیر
    ارسال پاسخ
    سلام اگر سبد برای پرورش خانگی دارین محبت کنید هزینه را اعلام کنید چطوری میتونیم ازتون خرید کنیم باسپاس و تشکر از مطالب کامل و مفید شما
  5. رضا
    رضا
    ارسال پاسخ
    با سلام خدمت شما و تشکر بابت سایت خوب و مفیدتان. بنده تمایل به احداث مزرعه پرورش کرم خاکی دارم. ، میخواستم بدونم تو شرایط اقتصادی که در حال حاضر پیش رو داریم آیا این کار مقرون به صرفه هست یا خیر. آیا تولیدات به راحتی به فروش میرسد؟ و درامد ماهیانه در تجهیز ۱۰۰۰ متر مربع چقدر هست؟
    • محمد نادمی
      محمد نادمی
      ارسال پاسخ
      دوست عزیز سوالت خیلی کلی هست لطفا به شماره ۰۹۱۲۲۶۸۷۵۴۲ تلکرام یا واتس پیام‌بکزار تا اطلاعات کلی رو بگیری سپس از کارخانه دیدن کنید. بله به صرف هست نکته مهم توی این شغل این هست که محصول تولیدی فاسد نمیشه و توی اینجور بحران ها مشکلی پیش نمیاد
  6. رضا
    رضا
    ارسال پاسخ
    سلام برای شروع چقدر زمین لازمه، حداقل سرمایه چقدر
    • محمد نادمی
      محمد نادمی
      ارسال پاسخ
      درود . سنتی 25 ملیون و 300 متر . نیمه صنعتی 50 ملیون تومان و 500 متر مربع . صنعتی بالای 100 ملیون تومن و بالای 1000 متر مربع .
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز نشانه گذاری شده اند