خرید فروش سرند دست دوم ورمی کمپوست

خرید و فروش سرند ورمی کمپوست دست دوم

گروه طراح و سازنده دستگاه های سرند ورمی کمپوستینگ اقدام به خرید انواع سرند کارکرده یا دست دوم ورمی کمپوست کرده است و با خرید دستگاه های سرند از کسانی که قصد فروش دارند و رفع نواقص وایرادات فنی احتمالی مجددا با قیمت مناسب انها را به فروش می رساند تا در جهت بهبود وضعیت کسب و کار در زمینه تولید ورمی کمپوست گامی برداشته شود با توجه به اینکه اکثر سرند های دست دوم در بازار نواقص فنی قابل ملاحظه ای دارند .

 

سرند ورمی کمپوست چیست و خصوصیات سرند خوب

سرند ورمی کمپوست انواع متفاوتی دارند که می توان به سرند ویبره ، سرند دوار ، سرند تمام اتوماتیک راکتوری دوار و سرند دستگاه های تولید نیمه اتوماتیک ورمی کمپوست یا همان راکتوری اشاره کرد . با سرند کود ورمی کمپوست می توان بر ارزش ریالی محصول بدلیل بهبود شکل ظاهری افزود علاوه بر این با سرند کود ورمی کمپوست سنگ یا کلوخه ها از ان جدا شده که برکیفیت کود ورمی کمپوست افزوده میشود .

 

ورمی کمپوست1 e1456858581645 - خرید فروش سرند دست دوم ورمی کمپوست

سرند دوار ورمی کمپوست

 

اصولا سرند هایی که ازجنس استیل ساخته می شوند نسبت به انواع اهنی بهتر هستند بدلیل اینکه کود ورمی کمپوست کمتر به شبکه های پانچ ان می چسبد که باعث تسریع در روند جداسازی کرم وکود خواهد شد  . همچنین سرند هایی که قابلیت تغییر دور موتور را دارند می توانند به کاربر در جداسازی بسترهای با رطوبت های متفاوت کمک شایانی کنند .

 

  • برای فروش یا خرید دستگاه سرند دست دوم یا کارکرده با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید :  ۰۹۳۷۷۷۰۹۹۰۱ نادمی
مطلب پیشنهادی:
فروش کود گاوی مناسب تولید ورمی کمپوست

 

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز نشانه گذاری شده اند