خط تولید ورمی کمپوست ماشین الات

خط تولید ورمی کمپوست طراحی و ساخت دستگاه راکتور

گروه طراح  و سازنده  دستگاه های ورمی کمپوستینگ به تازگی خط تولید ورمی کمپوست یا دستگاه راکتوری کامل و نیمه  اتوماتیک تولید کود ارگانیک ورمی کمپوست را با مشورت متخصصان فن و بعد از انجام تست های نهایی آماده عرضه به بازار نموده است .
خط تولید ورمی کمپوست شامل دستگاه به شکل یک جعبه مکعبی می باشد که کود گاوی و دیگر بقایای پوسیده گیاهی از بالا وارد دستگاه شده و بعد از طی فرایند تغذیه توسط کرم کمپوستر ، از زیر محفظه  ، ورمی کمپوست مرغوب تولید و خارج میشود . کود ورمی کمپوست بدست آمده از کیفیت قابل ذکری برخوردار است . ناگفته نماند طراحی و نقشه ساخت اولیه دستگاه به همراه عکس های آن از کشورهای پیشرو در زمینه تولید ورمی کمپوست کپی برداری شده است و با آزمایش و تست های مختلف توانایی خود را در تولید موفق کود ورمی کمپوست با کیفیت بالا نشان داده است .

 

تولید ورمی کمپوست e1479062960838 - خط تولید ورمی کمپوست ماشین الات

خط تولید ورمی کمپوست دستگاه راکتور

 

معایب روش راکتوری در ایران

با اینکه گروه ورمی کمپوستینگ پیشرو در زمینه تولید دستگاه های راکتوری در ایران است ولی همواره باید طبق اصول اخلاق حرفه ای در کسب و کار معایب این روش نیز به وضوح بیان شود . از دلایل عمده استقبال سرد مزارع تولیدی ورمی کمپوست درر ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد :

۱ عمدتا دستگاه های موجود در بازار از جمله این دستگاه که البته قابلیت های فراوانی دارد کپی برداری شده از روی فیلم های اینترنتی است بنابراین ممکن است بعد از مدتی دچار مشکلاتی شوند که باعث هزینه نگهداری بالا برای کاربر شوند .

مطلب پیشنهادی:
فروش دستگاه خشک کن کرم خاکی

۲ هزینه اولیه بسیار بالا برای خرید این دستگاه از مهمترین معایب دستگاه های راکتوری در ایران است که اثر مستقیم بر قیمت تمام شده محصول نهایی دارد . در بازار امروزه ایران رقابت در تولید محصول با کیفیت با هزینه کم در اولویت قرار دارد.

۳ تولید کم محصول در دستگاه ها و بدلیل محدودیت مالی در اضافه کردن دستگاه ها بخاطر هزینه زیاد خرید دستگاه های جدید .

مجموع عوامل بالا باعث شده است که تمام کارگاه های موفق تولید ورمی کمپوست در ایران از این روش استفاده نکنند .

روش پیشنهادی گروه ورمی کمپوستینگ جهت تضمین تولید موفق محصول با کیفیت با کمترین هزینه را در لینک زیر مطالعه کنید :

اموزش ورمی کمپوست بهینه و کاهش هزینه( ۱ )

نا گفته نماند بازار ایران با بازار های اروپایی و امریکایی متفاوت است .

 

مشخصات خط تولید ورمی کمپوست دستگاه راکتوری

این دستگاه خط تولید ورمی کمپوست برای اولین بار در ایران توسط  گروه متخصص و توانمند تولیدی ورمی کمپوستینگ ساخته شده است که ابعاد  دستگاه به شرح زیر است
ابعاد راکتور تولید کود آلی ورمی کمپوست به عرض ۱۰۰ سانتی متر ، ارتفاع ۱۲۰ سانتی متر و به طول ۱۲ متر می باشد .
دارای جعبه برق با تایمر دستور دهنده به سیستم آبرسانی که شامل پمپ آب ولوله کشیهای سطح بستر می باشد.
دستگاه راکتورفوق  مجهز به  سنسور رطوبت بستر وسنسور دمای بستر می باشد که به کاربر کمک شایانی در کنترل رطوبت و دمای داخل بستر می کند .
این راکتور دارای  کلیدهای کنترل پارو و میکرو سوییچهای دستگاه برای فرمان قطع و وصل جعبه برق است  که با دقت بالا طراحی  و عمل میکنند .
الکترو موتور وگیربکس ۳ اسب دستگاه راکتوری فوق با  دو دور رفت و برگشتی ویاتاقان در ابتدای دستگاه ویاتاقانهای ثابت در انتهای دستگاه و پارو که در کف رایزر قراردارد ،  دستور حرکت از طریق زنجیر به پارو را  منتقل میکنند .   کار کردن با دستگاه برای افراد مبتدی هم امکان پذیر است که راهنماییهای لازم پس از عقد قرارداد خرید  طی یک جلسه دوساعته امکان پذیر خواهد بود . نحوه کار با دستگاه راکتور تولید ورمی کمپوست  پس از نصب در محیط خریدار آموزش داده  خواهد شد.
میزان تولید کود آلی ورمی کمپوست در دستگاه راکتور فوق ۲۰۰ کیلوگرم در روز  می باشد . این امر کمک شایانی است به تولید کننده برای عرضه مداوم محصول به بازار .

مطلب پیشنهادی:
ورمی کمپوست فله ای

 

مزایای استفاده از راکتور در تولید ورمی کمپوست

میزان افزایش بسیار بیشتر  کرم ها در یک دوره زمانی مشخص نسبت به روش های سنتی پشته ای
جداسازی کرم از کود توسط دستگاه بدون وارد کردن استرس به کرم و کاهش وزن کرم
تولید دائمی و پیوسته کرم و کود
قابلیت تنظیم کیفیت کود تولیدی با آنالیز دلخواه بر مبنای سفارش مشتری
استفاده از نیروی کارگری بسیار کم تقریبا هر ۱۵ راکتور به یک کارگر تمام وقت نیاز دارد
پاکیزه و بهداشتی بودن واحد تولیدی
کاهش هزینه های جانبی تولید از قبیل کارگری و اجاره مکان و غیره

 

راکتور تولید کود ورمی کمپوست 300x138 - خط تولید ورمی کمپوست ماشین الات

راکتور تولید کود آلی ورمی کمپوست مکعبی

 

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه راکتور تولید کود آلی

دستگاه راکتور فوق دارای یک سال گارانتی از تاریخ فروش می باشد . گارانتی از لحاظ فنی و تخصصی است . گارانتی شامل حوادث طبیعی از قبیل آتش سوزی ،زلزله ، سرقت ، نوسانات شدید برق ، ورود آب به PLC و موتورها ، ضربه شدید و غیره نمی باشد .
تامین قطعات و تعمیرات در صورت نیاز تا پنج سال پس از تاریخ فروش می باشد .
طرح توجیهی تولید ورمی کمپوست به روش راکتوری را می توانید در همین سایت با عنوان ( طرح توجیه اقتصادی ورمی کمپوست با دستگاه راکتوری )  ملاحظه نمایید .

 

 از دیگر ماشین آلات ساخته شده توسط گروه ورمی کمپوستینگ می توان به دستگاه خشک کن کرم خاکی  ،  سرند ویبره مخصوص کود ورمی کمپوست  ،سرند دوار ،  راکتور حرفه ای تولید ورمی کمپوست تمام اتوماتیک و دستگاه سپراتور یا شستشو دهنده کود اشاره کرد که در همین سایت در قسمت ویژه ها یا بازار ورمی کمپوست میتوانید ملاحظه کنید  .
برای بازدید از نزدیک یا ثبت سفارش برای خرید دستگاه راکتور می توانید با شماره ۰۹۳۷۷۷۰۹۹۰۱  تماس حاصل نمایید .
محمد نادمی مدیر گروه ورمی کمپوستینگ .

 

DSC 0095 213x300 - خط تولید ورمی کمپوست ماشین الات

محمد نادمی در کنار دستگاه راکتوری تولید کود آلی ورمی کمپوست

 

مطلب پیشنهادی:
محصولات ورمی کمپوست گروه