مشاوره ورمی کمپوست اموزش کاربردی

مزایای همکاری با گروه ورمی کمپوستینگ

۱ خرید مطمئن کرم خاکی زنده از نظر نژاد اصل ایزینا فوتیدا کالفرنیایی و بستر مولد .

۲ صحیح و سالم رسیدن کرم خاکی زنده به مقصد توسط شرکت ضمانت میشود . ( گروه ورمی کمپوستینگ به سراسر ایران و حتی کشورهای اطراف کرم خاکی زنده ارسال کرده است . )

۳ انتقال دانش و تجریبات ارزشمند شرکت در زمینه تولید .

۴ آموزش ها پس از خرید کرم خاکی از شرکت و قدم به قدم همراهی با ارسال عکس و فیلم های کوتاه از کارگاه تولیدی شما به وسیله نرم افزارهای پیام رسان ( مانند واتس اپ و تلگرام ) صورت می پذیرد .

به این ترتیب هر مشکلی که حین تولید با آن مواجه شوید بلافاصله و آنلاین می توانید با کارشناسان پشتیبانی شرکت در تماس باشید .

۵ چنانچه خرید شما به صورت عمده باشد و قصد راه اندازی کارخانه صنعتی داشته باشید می توانید از مشاوره حضوری نیز بهره مند شوید .

 

در صورت خرید کرم خاکی مطمئن باشید از انتقال تجربیات و علم گروه به شما ذره ای کوتاهی نخواهد شد .

 

کیفیت مشاوره ورمی کمپوست

شما می توانید از تجربیات و علم متخصصین گروه ورمی کمپوستینگ استفاده کنید . همکاری گروه با مراکز علمی و دانشگاه ها و تلاش مستمر طی سالها فعالیت در این زمینه تجربیات گرانبها و ارزشمندی را در اختیار شرکت ورمی کمپوستینگ قرار داده است .

 

لزوم رعایت اصول حرفه ای در کسب و کار

هدف از اصول اخلاقی و حرفه ای کسب و کار ایجاد و حفظ بالاترین استاندارهای اخلاقی و حرفه ای است که توسط کلیه اعضای خانواده ورمی کمپوستینگ در نظر گرفته میشود و به تمامی آنها در هر مرحله از کسب و کار احترام گذاشته میشود .

مطلب پیشنهادی:
کود مرغوب شناسایی ورمی کمپوست با کیفیت

گروه ورمی کمپوستینگ بابت مشاوره اصولی و تخصصی توسط مهندسین به نام و با تجربه کشاورزی هزینه ویزیت بنابر عرف بازار دریافت می کند .

اگر شما از گروه ورمی کمپوستینک کالایی خریداری کنید . کالایی با کیفیت را با قیمت نازل خریداری کرده اید و بسته به میزان خرید تخفیف روی همان معامله به شما داده خواهد شد .

 

گرچه گروه ورمی کمپوستینگ بازدید از مزرعه تولیدی خود را  برای عموم علاقه مندان برای یک بار رایگان در نظر میگیرد . این کار صرفا جهت بازاریابی و فروش کالاهای تولیدی گروه در نظر گرفته شده است . 

اما چنانچه جهت احداث مزرعه تولیدی ورمی کمپوست نیاز به مشاوره تخصصی داشته باشید هزینه ای اندک از شما دریافت و به ازای آن به طور کامل پشتیبانی علمی و فنی خواهید شد .

 

ورمی کمپوست e1457707075932 - مشاوره ورمی کمپوست اموزش کاربردی

مشاوره ورمی کمپوست اصولی را از ما بخواهید

 

مشاوره ورمی کمپوست راه اندازی تولید و فروش شبکه ای

گروه ورمی  کمپوستینگ  آمادگی خود را برای مشاوره ورمی کمپوست و احداث  مزارع تولیدی و نیز  همراهی برای فروش و بازاریابی محصولات تولیدی از جمله کود آلی ورمی کمپوست  ، چای کمپوست ، ورمی واش و کرم خاکی زنده  اعلام می دارد .
ناگفته نماند عزیزانی که قصد شروع فعالیت در رشته نوظهور ورمی کمپوست را دارند تنها پس از یک دوره مشاوره گرفتن از گروه ورمی کمپوستینگ به صورت عملی آموزش می بینند به طوری که پس از اتمام یک دوره همراهی با گروه  ،  کارشناس با تجربه  خواهند شد .

 

آموزش و مشاوره ورمی کمپوست

از جمله آموزش های کلیدی که کمتر درموسسات آموزش داده می شود می توان به خالص سازی صد در صدی کرم خاکی و خشک کردن کرم خاکی ، تهیه ورمی واش مرغوب  ، تولید تی کمپوست ونیز نحوه صحیح  تولید در فضاهای بدون سقف و اموزش اصولی با کاهش هزینه ها می باشد .

مطلب پیشنهادی:
طعمه ماهیگیری فروش کرم خاکی زنده قرمز

 

خدمات و مشاوره ورمی کمپوست از گروه ورمی کمپوستینگ

  • آموزش همه روش های تولید ورمی کمپوست به صورت کاربردی
  • مشاوره و راه اندازی فارم ورمی کمپوست در سراسر ایران
  • به حدأقل رساندن هزینه های تولید .
  • به حدأقل رساندن ریسک سرمایه گذاری .
  • ارائه بهترین راهکار با توجه به شرایط و هدف متقاضی .
  • ارائه روشهای متنوع تولید کود و تکثیر کرم جهت دستیابی به حدأکثر تولید .
  • احداث فارم متناسب با هر نوع شرایط اقلیمی و آب و هوایی در کشور .
  • احداث فارم متناسب با هر میزان سرمایه گذاری .
  • بیان واقعی سود و زیان تولید ورمی کمپوست .
  • ارائه نکات کاربردی که نهایتاً دخالت مستقیمی در سود یا زیان یک فارم تولیدی دارد .
  •  مشاوره و نظارت پس از راه اندازی فارم مشتریان در صورت تمایل
  •  توجه به میزان بودجه و امکانات حاضر مشتری .

 

مشاوره - مشاوره ورمی کمپوست اموزش کاربردی

با آگاهی قدم در راه بگذارید

 

مطالب مرتبط :

کرم خاکی بررسی انواع نژاد های کمپوستر ( ۱ )

اموزش ورمی کمپوست بهینه سازی و کاهش هزینه ها ( ۱ )

روش های تولید ورمی کمپوست

6 دیدگاه ها
  1. محسن راد
    محسن راد
    ارسال پاسخ
    سلام جناب نادمی . از مشورت با شما و همچنین مهندس خدابخشی که بر فارم بنده نظارت کردند کمال سپاسگزاری را دارم . الان من شش ماهه وارد تولید ورمی کمپوست شدم و اموزش عملی که از شما دیدم تو استان ما تولید کننده هست که شش هفت ساله داره کار میکنه باور کنید مشتری های من بیشتر شدن چون کیفیت بهتر با قیمت مناسبتر دارم تولید و عرضه میکنم .
  2. علی جباری
    علی جباری
    ارسال پاسخ
    سلام من جوون ٢۴ساله هستم می خوام توی روستا ی خودم از توابع نهبندان تولیدی کود راه بیندازم نیاز به مشاوره وکرم دارم لطفااگر امکان داره راهنمایی بفرمایید
    • محمد نادمی
      محمد نادمی
      ارسال پاسخ
      درود بر شما . مطالب نسبتا جامع و خوبی داخل سایت هست مخصوصا در بخش مطالب ویژه و مهم مطالعه کنید و در صورت لزوم تماس تلفنی و همچنین حضوری در خدمتم .
  3. محمد
    محمد
    ارسال پاسخ
    سلام و عرض ادب بنده قصد دارم یک مزرعه تولیدی کود ورمی کمپوست در روستامون راه اندازی کنم اما قبل از شروع به کار میخوام از دانش و تجربیات شما کمک و مشاوره بگیرم... خیلی مشتاقم در این کار منو راهنمایی کنید..
    • محمد نادمی
      محمد نادمی
      ارسال پاسخ
      درود وقت بخیر . سایت رو مطالعه کن و سپس تماس یا تلگرام پیام بزن.
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز نشانه گذاری شده اند