فروش کرم خاکی خشک شده جهت تغذیه آبزیان

فروش کرم خاکی خشک شده

همچنین از ( کرم خاکی منجمد)  و (کرم خاکی زنده در پک جعبه کرم خاکی خانگی ) و ( کرم خاکی خشک شده )  نیز می توانید استفاده کنید .

گروه ورمی کمپوستینگ به تازگی با همکاری و مشارکت متخصصان تغذیه در امور دام وطیور وابزیان ، کارشناسان خبره و متعهد در زمینه تولید و بسته بندی مواد غذایی و همچنین با مشورت کارشناس برجسته فروش اقای مهرداد قربان پور اقدام به فراوری و خشک کردن صنعتی  کرم خاکی از بهترین گونه ایزینیا فوتیدا کالیفرنیا وعرضه به بازارهای داخلی ایران برای مصارف زیر نموده است :
۱ – به عنوان غذای اصلی در تغذیه انواع ماهیان زینتی و اکواریومی مخصوصا انواع گوشتخوار( ازجمله  فلاورهورن ، تگزاس ، پنگوسی ، اسکار ، دیسکس ، پرت ، کت افریقایی و …)
۲ – به عنوان مکمل غذایی در تغذیه انواع میگو و ماهیان سردابی وگرم ابی پرورشی در استخرهای پرورش .
۳ – به عنوان مکمل غذایی در تغذیه طیور مانند بوقلمون ، مرغ و دیگر پرندگان مخصوصا پرندگان زینتی  مانند مرغ مینا که نیاز به پروتیین بالا و با کیفیت دارند.

 

خاکی خشک شده e1468574696332 - فروش کرم خاکی خشک شده جهت تغذیه آبزیان

نمونه کرم خاکی خشک شده به روش فریز درایر

 

 

نکته : تقریبا  از هر ده کیلوگرم کرم تازه یک کیلوگرم کرم خشک به دست می آید .

با کرم خاکی خشک دیگر نگران تغذیه ماهی زیبای خود نباشید. 

 

برتری های کرم خاکی خشک شده توسط گروه ورمی کمپوستینگ

– خشک شده در محیط فریز و خلا . ( دارای بهترین کیفیت )

دستگاه فریز درایر یا خشک کن انجمادی دما را تا منهای ۵۰ درجه سانتی گراد پایین برده و سپس بوسیله ایجاد خلا رطوبت کرم خاکی خارج میشود به این ترتیب هیچ گونه تغییری شیمیایی در ماهیت محصول حاصل نمیشود و ارزش غذایی کاملا حفظ میشود .
– روده شویی و خشک شده توسط دستگاه های تمام اتوماتیک مناسب برای انواع ماهی های زینتی .
– حاوی حداکثر ۷۰ درصد پروتئین که نسبت به جلبک ، دافنی ، روتیفر ، ارتمیا ، گاماروس ، گوشت سفید و قرمز بیشتر بوده و پس از فرآوری ازرش غذایی خود را بهتر حفظ می کند .
–  افزایش تولید مثل ، زیبایی رنگ ها ، شادابی ،  مقاومت در مقابل انواع بیماری ها و انگل ها .
– کاهش حساسیت نسبت به استرس های ناشی از تغییرات دمایی ، جابه جایی ، گرسنگی و آلودگی های آب .
– ضریب تبدیل بهتر به  طوری که مصرف هر کیلو گرم کرم خشک مساوی با تولید حدود ۸۰۰ گرم عضله خالص در انواع ماهی هاست .
– مواد غذایی موجود در کرم خاکی از قبیل اسیدهای آمینه و اسیدهای چرب ضروری مانند هیستیدین ، متیونین ، فنیل آلانین ، لیزین ، اسید لینولئیک ، امگا ۳ ، خاکستر و چربی تقریباٌ به طور کامل نیازهای غذایی انواع ماهی های زینتی را پوشش می دهد.
–   آزمایشات و تحقیقات انجام شده توسط متخصصان ایران و جهان بر روی پست لارو میگو ، قزل آلا ، میگوی آب شیرین ، انگشت قد گربه ماهی آفریقایی ، ماهیان خاویاری ، لارو ماهی سفید ( مهمترین ماهی تجاری ایران ) و انواع بچه ماهی هایی که از کرم خاکی نیز تغذیه نموده اند بیانگر تفاوت معنی داری در رشد و نمو ، تولید مثل ، سلامتی و ضریب تبدیل بهتر نسبت به گروه های شاهد است .

مطلب پیشنهادی:
مشاوره ورمی کمپوست اموزش کاربردی

 

کرم خاکی خشک وارداتی از کشور هند

گروه ورمی کمپوستینگ بدلیل همکاری با مراکز علمی در کشور هند در زمینه تولید ورمی کمپوست ، دوستانی در کشور هند پیدا کردیم و توانستیم کرم خاکی خشک شده را از کشور هند مستقیما وارد کشور کنیم . از این پس می توانید از کرم خاکی خشک شده هندی نیز استفاده کنید .

 

خشک هندی 1 e1487179389710 - فروش کرم خاکی خشک شده جهت تغذیه آبزیان

کرم خاکی خشک هندی

 

  • برای خرید و توضیحات بیشتر با ما تماس بگیرید : نادمی ۰۹۱۲۲۶۸۷۵۴۲