فروش کرم خاکی با گواهینامه جهاد

فروش کرم خاکی بهترین نژاد

فروش کرم خاکی از بهترین نژاد توسط گروه ورمی کمپوستینگ با گواهینامه معتبر از سازمان جهاد کشاورزی استان البرز و ارسال به همه شهرهای ایران

گروه ورمی کمپوستینگ دارای گواهینامه  دوره ی تخصصی ورمی کمپوست از سازمان جهاد کشاورزی استان البرز به شماره ثبت ۲۰۰/۴۳/۷۲۰۸۸ به تایید مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان البرز است .

همچنین این وبسایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی(samandehi.ir) ثبت شده است

 

گواهینامه جهاد کشاورزی - فروش کرم خاکی با گواهینامه جهاد

گواهینامه جهاد کشاورزی

 

در این پست به صورت خلاصه به برخی نکات مهم پرداخته میشود . برای درک بهتر موضوع حتما در انتهای مطلب روی لینک های گذاشته شذه کلیک کنید تا به طور کامل با کیفیت فروش کرم خاکی از گروه ورمی کمپوستنیگ آشنا شوید .

 

توجه شما را به سمت چپ  قسمت  (مطالب ویژه و مهم ) جلب مینمایم .

اگر با گوشی اندروید وارد سایت شدید جهت دسترسی به مطالب ویژه و مهم در انتهای پایین مطلب بعد از دیدگاهها مراجعه کنید .

تلفن تماس ۰۹۱۲۲۶۸۷۵۴۲ نادمی

images 1 - فروش کرم خاکی با گواهینامه جهاد

فروش کرم خاکی

 

صداقت و معامله بدون شبهه

گروه ورمی کمپوستینگ در معاملات خود همواره دو اصل کیفیت و صداقت را در نظر می گیرد .

فروش کرم خاکی زنده به عناوین مختلف مانند تراکم ، هزار نخی ، خالص و کرم بستر در بازار متداول است .

در ادامه درباره هر یک توضیحاتی مختصر داده میشود .

 

فروش تراکمی کرم خاکی یا هزار نخی

در این نوع معامله برخی فروشندگان عنوان میکنند که هر هزار نخ یک کیلو می باشد . دو نکته بسیار مهم :

اول اینکه هزار عدد کرم خاکی در بهترین شرایط هم یک کیلو نخواهد شد .

دوم اینکه کسی کرم ها را یک عدد یک عدد نمی تواند بشمرد پس یا به صورت حدودی تخمین زده میشود یا به گفته های فروشنده باید اعتماد کرد که در هر دو صورت معامله شبهه ناک می باشد .

 

فروش به وزن کرم خاکی

در این نوع از فروش هم متداول این است که کرم خاکی در داخل بستر ولی به وزن کرم خاکی بفروش میرسد .

یعنی مقدار وزن کرم خاکی موجود در بستر تخمین زده میشود یا به اظهارات فروشنده اعتماد میشود .

در این نوع فروش هم بدلیل عدم دقت کافی معامله شبهه ناک میشود .

مثال :

به شما گفته میشود کرم خاکی خالص به وزن هر کیلو ده هزار تومان . وقتی برای خرید مراجعه میکنید اظهارات فروشنده می تواند به صورت های زیر باشد :

در هر تن بستر پرورش کرم خاکی دویست یا پانصد کیلوگرم یا غیره کرم خاکی موجود است . یا به عبارتی در این بستر بیست یا پنجاه درصد کرم خاکی و الباقی بستر کشت است .

معمولا ارقام اظهار شده اشتباه و بسیار بیشتر از حقیقت است . اما اگر چنانچه با روش های خاصی حدود وزن خالص کرم خاکی داخل بستر تخمین زده شود نیز بدلیل ( تخمین ) معامله شبهه ناک می باشد .

 

فروش کرم خاکی به همراه بستر

در این نوع خرید و فروش هر کیلو بستر پرورش همراه کرم خاکی موجود در آن قیمت گذاری شده و بفروش میرسد . این قیمت گذاری بر اساس نژاد کرم خاکی و مقدار کرم خاکی رویت شده در بستر انجام میگیرد .

این نوع معامله کاملا سالم و بدون هیچ گونه گمانه زنی انجام میگیرد . که اصطلاحا در بازار با عنوان خرید و فروش کرمبستر نامیده میشود .

گروه ورمی کمپوستینگ پس از بحث و بررسی در جلسه بازاریابی و فروش به این نتیجه رسید که خرید و فروش باید بدون شبهه و کاملا سالم و با رضایت طرفین انجام گیرد .

بنابراین تنها این نوع فروش کرم خاکی زنده را در دستور کار خود قرار داده است .

مطلب پیشنهادی:
فروش کرم خشک ، ایزینیا فوتیدا

نگارنده با افراد زیادی برخورد داشته است که بدلیل اعتماد به اظهارات فروشندگان کرم خاکی زنده در روش های فروش تراکمی و خالص ، پس از خرید متوجه شده اند که کرم خاکی را بسیار گرانتر از قیمت واقعی آن در بازار تهیه کرده اند .

 

فروش کرم خاکی زنده به صورت کرمبستر مولد

گروه ورمی کمپوستنیگ فروش کرم خاکی زنده ( نژاد ایزینیا فوتیدا ) به همراه بستر مولد را از حداقل ۶۰ کیلوگرم شروع و تا تناژ درخواستی مشتری ارائه می دهد .

کرمبستر یعنی کرم به همراه کود همانطور که در تصویر مشاهده میکنید .

کرمبستر مولد دارای تعداد زیادی لارو و تخم کرم خاکی است .

 

images 3 - فروش کرم خاکی با گواهینامه جهاد

کرمبستر

 

فروش کرم خاکی زنده با کیفیت ممتاز

در زیر به برخی خصوصیات شاخص کرم خاکی تولید شده توسط گروه ورمی کمپوستنیگ اشاره میشود :

۱ : فروش کرم خاکی از نژاد ایزینیا فوتیدا که بهترین نژاد کمپوستر شناخته شده در دنیا است . در ادامه متوجه اهمیت شناسایی نژاد کرم خاکی خواهید شد .

۲ : کرم خاکی ها جوان ، سالم و سرحال هستن و با مواد غذایی با کیفیت تغذیه و رشد کرده اند . بنابراین آمادگی بیشتری برای فعالیت در شرایط محیطی مختلف را  دارند . ضمن اینکه بدلیل جوان بودن حداکثر تخم گذاری را دارند .

۳ : کرم های خاکی تولید شده در سالن ورمی کالچر گروه ، بدلیل تغذیه و هوادهی مناسب از تراکم بسیار بیشتری نسبت به کرم بستر های موجود در بازار برخوردار است .

۴ : جوان بودن یکی از خصوصیات کرم خاکی ها در شرایطی است که در سالن پرورش کشت میشوند .

۵ : تغذیه با مواد غذایی غیر از کود مانند ( ذرت ، سبوس و تفاله قهوه ) باعث رشد مطلوب کرم خاکی ها از نظر جثه و بالاتر بردن راندمان تولید چه از نظر کمپوست سازی و چه از نظر تخم گذاری میشود .

۶ : تکثیر کرم خاکی در سالن پرورش باعث هجوم کمتر آفات و بیماری ها به بستر پرورش کرم خاکی میشود . از جمله این آفات مهم می توان به انواع کنه کرم خاکی که از مایعات بدن و تخم کرم خاکی تغذیه میکنند نام برد .

۷ : استفاده از دانش و تخصص مهندسین مختلف کشاورزی و دامپروری مانند جناب آقای دکتر کسری کیانی ( دکترای حشره شناسی کشاورزی از دانشگاه گیلان ) باعث بالاتر بردن کیفیت تولید در سالن ورمی کالچر گروه ورمی کمپوستینگ شده است .حسن نیت گروه ورمی کمپوستینگ در ارائه کود ورمی کمپوست با کیفیت و خدمات دیگر در عرصه های مختلف کشاورزی باعث پیدا کردن دوستان زیادی در رشته های مختلف کشاورزی شده است که با همکاری و انتقال دانش به یکدیگر سعی در پیشبرد کشاورزی ارگانیک و پایدار در ایران را داریم .

 

george mingin5 - فروش کرم خاکی با گواهینامه جهاد

سبدهای تکثیر کرم خاکی

 

فروش کرم خاکی و ارسال به همه شهرهای ایران

گروه ورمی کمپوستینگ به دلیل تجربه در ارسال کرم خاکی زنده به صورت تضمینی کرم خاکی را به تمام شهرهای ایران ارسال می کند . بستگی به میزان فروش کرم خاکی ، روش های مختلفی جهت ارسال از سوی گروه ورمی کمپوستینگ در نظر گرفته میشود که هزینه حمل و نقل را به شدت کاهش می دهد .

 

فروش کرم خاکی نژاد ایزینیا فوتیدا

یکی از انواع کرم خاکی نژاد ایزینیا فوتیدا است . برای تولید ورمی کمپوست مقام اول را داراست . سه عامل اصلی جهت کسب این مقام برای این نژاد :

اول تخمگذاری در سال ۹۰۰ عدد

دوم زمان به بلوغ رسیدن ۶۰ روز

سوم تحمل بیشتر تغییرات دمایی

در اصلاح عام معمولا به ایزنیا فوتیدا کالیفرنیایی یا تایگر در بازار ایران نامیده میشود .
این گونه متعلق به خانواده lumbricideae می باشد . و مشهورترین نژاد و البته کمیاب ترین گونه در ایران در تهیه ورمی کمپوست می باشد . این کرم ها را کرم ببری یا قرمز حلقوی نیز می نامند . بیشتر از مواد آلی و کود دامی پوسیده تغذیه میکنند . در شرایط مناسب روزانه به اندازه وزن بدن غذا می خورند . از خصوصیات بارز این نژاد کرم خاکی راندمان تولید بالای بین ۳ تا ۵ میلی گرم به ازای هر کرم خاکی در روز است و شرایط تغییرات محیطی را تحمل می کنند .

مطلب پیشنهادی:
خواص پزشکی کرم خاکی در طب سنتی

 

مقایسه دو نژاد کرم خاکی مطرح در تولید ورمی کمپوست

نژاد کرم خاکی لامبریکوس روبلوس

اول تخمگذاری در سال ۷۹ تا ۱۰۹ عدد

دوم زمان به بلوغ رسیدن ۱۸۰  روز

 

نژاد کرم خاکی ایزینیا فوتیدا

اول تخمگذاری در سال ۹۰۰ عدد

دوم زمان به بلوغ رسیدن ۶۰ روز

سوم تحمل بیشتر تغییرات دمایی

 

همانطور که ملاحظه میشود دو گونه ایزینیا فوتیدا و روبلوس مناسب برای تولید ورمی کمپوست هستند که بین این دو نژاد هم ایزینیا فوتیدا بسیار برتر  است .  

حال تصور کنید که نژادهای دیگر چقدر عملکرد ضعیف تری دارند و خرید کرم خاکی از نژاد ایزینیا فوتیدا اصل چقدر در تولید موفق اثر گذار است . 

 

فروش کرم خاکی زنده نژادهای مختلف

گروه ورمی کمپوستینگ با بررسی و شناسایی نژادهای مختلف از کرم خاکی در مزارع ایران و انتخاب نژاد ایزینیا فوتیدای خالص اقدام به تولید و تکثیر این گونه منحصر به فرد نموده است . بنابراین گروه ورمی کمپوستینگ با تولید و فروش کرم خاکی از نژاد ایزینیا فوتیدا بدلیل تکثیر بیشتر و راندمان بالاتر در تولید ورمی کمپوست گامی مهم در توسعه بیشتر نژاد مرغوب در مزارع تولیدی ایران برداشته است .

گرچه بنابر دلایلی که در قسمت انواع کرم خاکی و کاهش هزینه های تولید عنوان شد توصیه اکید میشود که از نژاد ایزینیا فوتیدا استفاده کنید . اما  چنانچه کسی مایل به خرید گونه ای دیگر از کرم خاکی مانند روبلوس ، دندرودریلوس ، فرتیما هاوایانوس و غیره باشد می تواند از گروه ورمی کمپوستنیگ آدرس تولید گنندگان این گونه نژادها را دریافت و اقدام به خرید کند .

گروه ورمی کمپوستینگ بخاطر راندمان کاری بسیار بهتر فقط نژاد ایزینیا فوتیدا را در مزرعه خود تولید میکند .

لازم به ذکر است متاسفانه به دلیل عدم آگاهی تمامی نژادهای موجود در مزارع ایران با نام ایزینیا فوتیدا به فروش می رسد

 

نکات مهم جهت خرید کرم خاکی زنده برای احداث مزرعه تولید

 

به نظر شما خرید کرم خاکی خالص برای پرورش ورمی کمپوست مناسب است یا کرم خاکی همراه بستر؟؟؟

 

ما در اینجا برای شما توضیح خواهیم داد که کدام یک بهتر است:

وقتی شما کرم خاکی خالص  را خریداری میکنید این کرمها با بستری که در آن پرورش پیدا کرده اند مخلوط نمیشوند و با کود تازه دامی مخلوط شده و به شما تحویل داده می شود که مقداری از آن در طول مسیر می میرند و مقداری از آن هنگامی که در بستر آماده شده در جایی که شما برای آنها محیا کردید خواهند مرد چرا؟؟

خوب معلومه شما یک ماهی هم وقتی می خرید به شما گفته می شود که با پلاستیک در آب جدید گذاشته شود تا به آن عادت کند بعد از پلاستیک خارج کنید، برای کرم نیز همین اتفاق خواهد افتاد وقتی به بستر جدید تزریق می شود به دلیل عادت نداشتن به بستر جدید تعدادی از آنها خواهند مرد، از تمام این حرفها که بگذریم مقدار کرم باقی مانده تا بخواهند تخم کنند حدود ۲۰ روز زمان خواهد برد،  تا تخمها به کرم تبدیل شوند به ۲۳روز  دیگر زمان نیاز است  و در نهایت بچه کرم ها تا بخواهند بالغ شده و خود شروع به تخم گذاری کنند نیز زمان قابل ملاحظه ای تلف خواهد شد و شما حداقل ۲ تا ۳ ماه عقب خواهید افتاد و تولید شما با کندی سپری مشود.

مطلب پیشنهادی:
پرورش کرم خاکی یا ورمی کالچر اصول اصلی

ولی وقتی شما از کرم خاکی موجود در بستر استفاده می کنید :

۱- از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه خواهد شد.

۲- کرم خاکی چون در بستر خود می باشد پس در هنگام حمل و نقل و تزریق به بستر جدید تلفاتی نخواهید داشت و کرم خاکی پس از مدتی آهسته آهسته در بستر جدید پخش خواهد شد.

۳- وقتی شما کرم خاکی را با بستر خریداری می کنید عیناّ هم کرم خاکی بالغ خریداری کردید،هم بچه کرم خریداری کردید و از همه مهمتر کوکون(تخم کرم) خریداری کردید که بعد از ۲ هفته :

۱- کرمهای بالغ تخم گذاری می کنند.

۲- کرمهای ریز بالغ شده.

۳- از هر کوکون تعداد ۲ تا ۲۰ کرم خارج خواهد شد.

و عملا شما با یک تیر سه نشان زده اید و نسبت به زمانی که شما  کرم خالص را

 خریداری میکردید ( با قیمتی بسیار بالا ) وقت کمتری صرف میکنید و نسبت کرم شما بعد از ۲ تا ۳ ماه حداقل ۵ برابر خواهد شد.

حالا بهتر میتوانید تصمیم بگیرید که کرم خالصی که عملا مهره سوخته تولید کننده هست را با قیمتی بالا بخرید یا کرم خاکی را همراه بستر با پایین ترین قیمت ازگروو ورمی کمپوستینگ خریداری کنید .

 

شما مجبور نیستید از ما خرید کنید، اما خرید میکنید!؟

چرا؟؟؟؟

چون از لحاظ کیفیت
از لحاظ مرغوبیت
از لحاظ تراکم کرم در بستر
از لحاظ کوکون (تخم کرم)
در سطح بسیار بالایی قرار داریم پس وقت را تلف نکنید!

کرم خاکی را گران نخرید
کرم خاکی را از ما با تراکم بالا اول ببینید بعد بخرید

کرم ورمی کمپوست همراه با بستر به صورت تضمینی و با تراکم بسیار بالا به خریداران محترم تحویل داده می شود

تماس بگیرید: ۰۹۱۲۲۶۸۷۵۴۲ نادمی

 

فروش کرم خاکی زنده در جعبه های خانگی

گروه ورمی کمپوستنیگ فروش کرم خاکی زنده ( نژاد ایزینیا فوتیدا ) را در جعبه های نگهداری به روش خانگی نیز دارد . جعبه ها محتوی حدود ۱۰ کیلوگرم کرم خاکی به همراه بستر پرورش است .

این حداقل خرده فروشی گروه ورمی کمپوستینگ است .

 

فروش کرم خاکی به صورت منجمد

گروه ورمی کمپوستنیگ با طراحی و تولید دستگاه های مخصوص شستشو و فراوری کرم خاکی آماده فروش کرم خاکی به صورت منجمد با بهترین بسته بندی و کیفیت می باشد .

بسته بندی ها بر اساس نیاز مصرف کنندگان به چند بخش تقسیم شده است .

  1. فروش کرم خاکی منجمد در بسته بندی های مخصوص جهت داروسازی
  2. فروس کرم خاکی منجمد در بسته بندی های مخصوص تغذیه ماهی آکواریومی
  3. فروش کرم خاکی منجمد در بسته بندی های مخصوص تغذیه پرندگان

 

فروش کرم خاکی به صورت خشک شده

گروه ورمی کمپوستنیگ با طراحی و تولید دستگاه های مخصوص شستشو و فراوری کرم خاکی آماده فروش کرم خاکی به صورت خشک شده با بهترین بسته بندی و کیفیت می باشد .

روش های خشک کردن به دو صورت زیر انجام میگیرد :

  1. روش خشک کردن کرم خاکی به روش جریان هوای گرم
  2. روش خشک کردن کرم خاکی به روش فریز درایر

 

توضیحات بیشتر در مورد هر یک از کالاهای فوق کلیک روی لینک های زیر

ورمی کمپوست زیر نظر جهاد کشاورزی

انواع کرم خاکی بررسی نژاد های کمپوستر ( ۱ )

اولین تولید کننده کرم خاکی منجمد

کرم خاکی خشک شده جهت تغذیه آبزیان

جعبه کرم خاکی فروش خانگی خرده کلنی کامل

 

 

برچسب ها:
22 دیدگاه ها
  1. مهرداد کمالوند
    مهرداد کمالوند
    ارسال پاسخ
    درود و هزاران درود بر اقای نادمی عزیز . خواستم تشکری کنم از بابت کرم خاکی زنده که به صورت کرم بستر برایم ارسال کردید . تکثیر فوق العاده بالایی دارند و همانطور که گفته بودید نژاد نقش مهمی در روند تهیه کمپوست دارد . سابقا نژاد دیگه ای استفاده میکردم که واقعا نمیشه از نظر کیفیت با کرم خاکی که از شما خریدم مقایسه کنم . ضمنا در مقابل شرایط مختلف بسیار مقاوم و سازگار هستن . وقتی به فارم تزریق میکنم به سرعت پراکنده میشن و تخم گذاری میکنن . تشکر تشکر تشکر.
    • محمد نادمی
      محمد نادمی
      ارسال پاسخ
      درود بر شما . با مطالعه بخش انواع نژاد کرم خاکی متوجه تفاوت فاحش نژاد ایزینیا فوتیدا با دیگر نژاد ها خواهید شد . البته متاسفانه همه نژاد های موجود در بازار ایران را به نام ایزینیا فوتیدا به فروش می رسانند . موفق و پیروز باشید .
  2. سعیدپرکار
    سعیدپرکار
    ارسال پاسخ
    چرا قیمت ورمی اینقدر بالا هست موجودی که سرعت رشد وتکثیر بالای دارد شرتبط نگهداری اسانی دارد وعدایی به این ارزانی چرا بایی قیمتتش از گوشت مرع بالتلاتر باشد
    • محمد نادمی
      محمد نادمی
      ارسال پاسخ
      درود بر شما . هزینه های دیگه داره از جمله : جداسازی از بستر . شستشو . خشک کردن . روده شویی ( پروسه پیچیده و زمانبر ) . و البته درسته که تکثیرش بالاست ولی ریز هست و تعداد خیلی زیادیش وزن یک کیلو میشه . در مقایسه با مرغ خیلی ارزانتره اگر دانه ای قیمت گذاری بشه .
  3. مهسا خوانساری
    مهسا خوانساری
    ارسال پاسخ
    سلام خسته نباشید بگم به کارکنان شرکت ورمی کمپوستینگ. کرم خاکی که از شما خریداری کردم یه جوری هستن از نظر تخم گذاری که بستر رو نگاه میکنم پر شده از تخم انگار مثل بذر بپاشی . حرکت خوبی دارن و خیلی خوب کمپوست سازی میکنن هر غذایی اضافه میکنم سریع تبدیلمیکنن به ورمی کمپوست . یه جا نزدیک ما تو اصفهان مزرعه تولید ورمی کمپوست هست از نظر ظاهر هم دقت کردم فرق داره نژادش . دیروز اومده بود سر مزرعه من خیلی تعجب کرده بود آنقدر تخم گذاری هی میگفت چه غذایی بهشون دادی اینجوری شدن . من گفتم فک کنم نژادشون فرق داره . بالاخره زیر ذره بین کلی دقت کردیم نتیجه تفاوت نژادی بود . البته داره سعی میکنه نژادی که از شما خریدم رو جایگزین کنه تو فارمش.
  4. فریده
    فریده
    ارسال پاسخ
    سلام آقای نادمی خسته نباشید من کمی از این کرمو برای استفاده و مصرف خانگی می خام چطور می تونید برام بفرستید.نمیخام خیلی هزینه کنم میشه لطفا برام حساب کنید که چقد برام درمیاد .یک جای کوچیک توی انباری خونم آماده کردم .محل زندگیم استان مازندرانه.منتظر جواب شما هستم ممنون میشم
    • محمد نادمی
      محمد نادمی
      ارسال پاسخ
      درود بر شما . به فروشگاه سایت مراجعه کنید و یک عدد یخدان و یک عدد جعبه کرم خاکی خانگی خرید کنید .
  5. amir
    amir
    ارسال پاسخ
    سلام برای خرید کرم خاکی از نژاد ایزینیا فوتیدا که از نظر شما این نوع کرم مخصوص تهیه خراطی هست، باید دقیقاً از فروشگاه اینترنتی شما چه چیزی و خرید کنم؟ بصورت خشک شده میخوام ولی هندی نباشه و تولید خودتون باشه.ممنون از راهنماییتون
    • محمد نادمی
      محمد نادمی
      ارسال پاسخ
      درود بر شما . خوب داخل فروشگاه روی کالاها کلیک کنید و ببنید کدام محصول بدرد شما میخورد . ضمنا می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۶۸۷۵۴۲ و دیگر شماره ها در بخش تماس با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما بهتر شما را راهنکایی کنند .
  6. سجاد
    سجاد
    ارسال پاسخ
    سلام آقای نادمی لطفا من که تازه میخوام این شغل را شروع کنم و اطلاعات زیادی در آماده کردن بستر و تجهیزات ندارم به لطف خدا بعد به کمک شما نیاز مبرم دارم همیشه در پناه خدا باشید
    • محمد نادمی
      محمد نادمی
      ارسال پاسخ
      درود .تلگرام پیام بزن روی خط ۰۹۱۲۲۶۸۷۵۴۲ راهنمایی ات میکنم نگران نباش.
  7. حسن مير كرماني
    حسن مير كرماني
    ارسال پاسخ
    سلام آقای نادمی من ساکن استان البرز هستم.هیچ اطلاعاتی در این خصوص ندارم ولی فوق العاده به کارتهیه انواع کود و هم چنین پرورش کرم و پرورش نهال علاقه مند هستم. چقدر فضا برای پرورش کرم نیاز هستش بطوری که بخواهم از این راه امرار معاش کنم . و بصورت حرفه به اینکار بپردازم. با تشکر
  8. حسن مير كرماني
    حسن مير كرماني
    ارسال پاسخ
    سلام ببخشید چطور متوانم در زمینه پرورش کرم آموزش ببینم و بصورت حرفه ای در این زمینه فعالیت داشته باشم.
    • محمد نادمی
      محمد نادمی
      ارسال پاسخ
      درود . وقت بخیر . میتوانید روی شماره ۰۹۱۲۲۶۸۷۵۴۲ تلگرام یا تماس بگیرید راهنمایی لازم به شما داده خواهد شد یا در کلاس های اموزشی شرکت ورمی کموستینگ ثبت نام کنید
  9. مهرداد
    مهرداد
    ارسال پاسخ
    سلام وقت بخیر اقای نادی ببخشیددرسته که فقط میشه از کود گاوشیری کود مرغوب تولید کرد؟واینکه کود دام کمتر به کمپوست تبدیل میشه ؟
    • محمد نادمی
      محمد نادمی
      ارسال پاسخ
      درود . خیر . هرگونه ضایعات گیاهی از جملع کود دامی را می توان ورمی کمپوست تولید کرد .
  10. سعید
    سعید
    ارسال پاسخ
    با سلام آیا كرم ها قابلیت مضرف بازمانده چایی های دم شده را نیز دارند .
    • محمد نادمی
      محمد نادمی
      ارسال پاسخ
      بله، تفاله چایی غذای خوبی هست برای کرم های کمپوستر
  11. علی
    علی
    ارسال پاسخ
    با سلام جعبه کرم خریداری کردم لطفا بفرمایید جدا سازی کود تولید شده توسط کرم ها از بستر را چگونه انجام دهم
    • محمد نادمی
      محمد نادمی
      ارسال پاسخ
      سلام. روش های مختلفی داره میتونی به لینک پرورش خانگی مراجعه کنی ۱ طعمه گزاری ۲ سوا کردن با دست یکدونه یکدونه.
  12. احمدزاده
    احمدزاده
    ارسال پاسخ
    باسلام من برامصرف خانگی خودم میخوام واگه آسون هست درآمدزایی هم انجام بدم چند سوال برام پیش آمده که سرمایه اولیه چقدر لازم هست وایا وام جهاد به اون تعلق میگیره ودرحیاط هم میشه اینکار راانجام داد ینی تو باغچه
    • محمد نادمی
      محمد نادمی
      ارسال پاسخ
      درود . بله میشه . با تلفن های شرکت در تماس باشید تا راهنماییش شوید .
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز نشانه گذاری شده اند